Nu minns vi tillbaka.



Denna videosnutten spelade Janna in dagen då det var 20-årsfest för mig. Kan knappt tro att det nu redan är ett halvår sen! Men jag måste säga, att den födelsedagsfesten och min 18-årsfödelsedagsfest är dom bästa någonsin! Sjukt underbara människor, söta och idiotiska saker skedde, jag blev full och fick goa minnesluckor. Dom var helt perfekta! Jag kommer aldrig någonsin att glömma dom. Snart är det dags för lilla Janna att fylla 20 år, ska försöka ge henne något hon sent lär glömma. Ska allt klura ut en ordentlig överraskning! Hur som helst så ska jag iallafall ge henne frukost på sängen och baka tårta! Ska nog se till att ha ett litet kalas för dom närmsta också. Vem tackar nej till god tårta? Ni får räkna med att det kommer komma upp en hel del klipp och bilder i denna bloggen, men personligen tycker jag att det är skoj! Om inte annat så kan vi om något år sitta och kolla tillbaka på hur korkad man har varit! Jag är himla glad över att Janna kom på förslaget att skaffa en gemensam blogg!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0