Onsdag.

Har ni haft en bra dag hittills? Jag känner mig trött, blev en dålig natts sömn även denna natten. Verkar vara inne i en sån period just nu. Lucifer har kommit hem igen, lyckligare har han nog aldrig varit! Hela han studsade när jag öppnade altandörren imorses. Nu ligger han och sussar sött på golvet. Sunniva är lite gladare nu när han kommit in igen, men vi misstänker att hon börjar bli könsmogen nu. För hon går runt och piper hela tiden. Men så är det att ha honor. Förhoppningsvis så kommer hon inte bli ett monster när hon börjar löpa! Men det är väl charmen med att ha katt? Idag har jag varit duktig och fixat mig ett busskort (det var något jag fick prioritera denna månaden!) och så har jag deklarerat. Så saker och ting är allt på gång. Innan veckan är slut så ska jag ha ringt försäkringskassan också, måste ställa några frågor och så. Vilka frågor jag ska ställa kan jag avslöja när jag fått svaren! Vad har ni för planer för resten av dagen? Jag och Janna ska in till stan sen för att hälsa på Emma, och så ska jag sova hos pojkvännen. Det är väl vad dagen har mer att erbjuda. Imorgon har jag ingen aning om vad som kommer att hända, kanske rensa garderoberna? Vi har alldeles för mycket saker framme som vi inte ens använder, väldigt onödigt om jag får säga det själv! Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0