Tisdagen lider mot sitt slut.

Vår lilla Lucifer är fortfarande ute och ränner. Antingen så sitter han och äter gräs, luktar på buskar eller är på kvinnobesök. Hoppas han kommer hem innan det är dags för att lägga sig. Sunniva springer omkring och piper, hon saknar nog Lucifer. Får nästan lite dåligt samvete över att vi släppte ut honom, men ni skulle se lyckan i hans ögon när han fick gå ut! Får hoppas han är okej iallafall och har trevligt kvinnosällskap! Jag har suttit under kvällen och kikat på jobb och jag är rätt så sugen på att testa på ett arbete under några månader för att se hur det skulle funka. Hittade ett perfekt jobb, som vårdbiträde på äldreboende, 20 timmar i veckan, ett sommarvik. Det låter faktiskt intressant och jag ska tänka över det till imorgon om jag ska ta mig modet och söka till det. Kan vara jävligt skönt med några extra kronor i plånboken, speciellt nu när jag ska på intensivkurs för körkort inom några månader. Håll tummarna för mig! Annars så mår jag illa, har huvudvärk och har ont i magen. Blir nog dags för sängen för mig inom kort. Känner mig trött som tusan! Men får nog skylla mig själv eftersom jag endast sov en timme imorses. Har ni haft en bra dag?

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0