Äventyr.

Eller ja, egentligen är det inget äventyr. Men anyway, idag har vi varit i Lidköping. Först så försov jag mig så missade skolan *duktiga jag* Sen satt jag ute i solen lite och solade och sen in framför datorn och dryga, jag gjorde jätte god wook till mig och Emelie. Blev INTE lika stark den här gången, tur det iaf. Allt tog iaf slut nu^^ Sen vid halv sju så kom Niklas förbi och hämta upp oss och körde oss till Lidköping, hem till Emma :) Var mycket trevligt, vi käka på donken och det var riktigt gött kan jag säga er :) Sen har vi suttit och tjötat,skrattat och sett på film :) Sen körde Niklas hem mig och nu sitter jag här^^ nejni, har väl inte så mycket mer att skriva. Emelie är hos sin pojkvän och jag sitter här själv och dricker cola och är smått deppig. *Suck* Nej, men nu ska vi vara glada. Ska snart hoppa ner och mysa under täcket :) Hoppas ni har haft en bra dag alla sötnosar där ute :*

Glöm inte bort att du är lika värdefull som alla andra!

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0