Dagen

Vi har varit dåliga på uppdateringar, vi vet. Men Emelie är åter igen hos sin pojkvän och jag har ingen ork till att blogga just nu. All min energi bara försvinner hela tiden så jag vet inte vad jag ska göra. Men kan iaf berätta att vi kommer säkert ha kattungar inom en snar framtid pågrund av att vi har en könsmogen Sunniva och en överkåt Lucifer. Just nu ligger hon på mattan och rullar runt för andra gången och Lucifer ser riktigt nöjd ut, trodde att jag hade splittrat på dom men tydligen inte. Dom sprang väl till hallen där jag inte ser, ska lägga ut ett klipp på hur Sunniva ser ut när hon rullar runt på mattan. Ser smått roligt ut och hon är så söt :) Min bebis är ju för söt. Satt och läste förut när man tidigast ska para katter. Och det var vid 6 månader och hon är över 6 månader i think så det borde väl inte vara problem, dock vill vi inte ha kattungar än.. Men vad ska man göra? Försöker hela tiden få isär dom, men stönig som Lucifer är så lyssnar han inte. Typiskt KILLAR, haha. Neej, jag drar inte alla över kant så ni vet :P Om ni undrar vad stönig betyder så är det Värmländska för Vrångstyrd eller enivs :P Haha, vi har våra ord i Värmland. Men nu ska jag nog hoppa ner i sängen för orkar inte sitta uppe längre, är så jävla trött hela tiden nu för tiden.. Hoppas ni har haft en bra dag iaf!

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0