Dagens tips!

Är det bara jag som tycker att den här killen är urläcker? Man bara dräglar som ini helvete, jag gör det iaf. Men tyvärr är han bög då så man har ingen chans. Anyway, han blev 2:a i American Idol och jag tycker denna låten är grymt bra ;) Så tänkte låta er läsare få lyssna på den och bedömma och säga vad ni tycker :) På min Spotify lista är det tre låtar som har gått om och om igen. Det är :
Selena Gomez-Naturally
Kety Perry.ft.Timblaland-If we ever meet again
Adam Lambert-Whataya want from me

Det är riktigt bra låtar jag och tycker ni kan klicka in er på spotify eller youtube och lyssna sen även skriva här vilken ni tycker är bäst^^ hehe. Men ja, här kommer iaf Adam Lambert, läcker biten ;) 



Nu ska Janna försöka sova lite, få några timmars sömn.
Godnatt!

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0