Dags för helg!

Idag har jag varit riktigt duktig! Varit ute på långpromenad, samt gått på två möten. Känner mig totalt slut i både kropp och psyke idag, men är lika glad för det! Vi får möblerna utav Micke på söndag, toppen! Vår Lucifer har fått testa på att vara ute en liten stund och det gick jätte bra! Nästa vecka ska vi införskaffa oss halsband till alla tre pälsbollar! Vi ska låta Lucifer få börja gå ut, men dom andra två väljer vi att ha inne. Sunniva är för liten och alldeles för mesig för att släppas ut. Tamlin är fortfarande väldigt nervös av sig och har inte riktigt hittat sin plats ännu. Så risken finns för att han springer bort, vilket vi absolut inte vill! Men vi ska skaffa selar och linor till dom två så dom också kan få komma ut och njuta av vädret! Har pratat lite smått med Janna om att skaffa en hund och hon verkar vara lika sugen som mig! Så inom en snar framtid så har vi nog en vovve också! Ni ska veta att det känns fantastiskt att bygga upp en alldeles egen liten familj. Jag älskar det, och värderar dom högt! Vad har ni för planer i helgen? Jag ska spendera helgen med min Linus, Janna ska iväg till käraste Emma och hålla henne lite sällskap. Maddis är fortfarande här och ska troligtvis följa med Janna till Emma. Ska strax ta mig en lång och skön dusch! Ni får ha en kanon helg kära läsare!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0