Designen.

Hejsan alla glada och sura, som ni ser så har vi äntligen fått upp en design tack vare sötaste Anna. Den blev bättre än vad jag vågade önska mig faktiskt, nu är det Janna som skriver då ;) Vad tycker ni om designen, ni får även ge tips på vad ni vill läsa här. Vad ni vill ha för tips och allt sånt, dom som vill får gästa bloggen med :D Jag ska ge Anna en fet länk längst ner i detta inlägget, vi kan även ha frågestund senare om ni vill ha det^^ Sprid gärna bloggen och länka i era bloggar, vill ju ha så många läsare som möjligt ;) hehe. Neh, nu ska jag klunka lite cola och vänta på The Simpsons. Dom gillar vi ju^^ haha, kommer säkert upp flera inlägg senare.

Annas blogg hittar ni HÄR ;D Gå in och kika på den^^

// JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0