Det är underbart!

Här kommer lite bilder, men den första jag lägger upp är både jag och Emelie så glada över. Ni kanske förstår vad jag menar när jag lägger upp den ;) Vi satt och studsade när vi såg att det var sant ^^



Ja, vi hade alltså över 100 besökare på en dag. Det kom nästan glädje tårar, och även se att det ökar med bevakningar :) Det är så himlans roligt att se att folk vill läsa vår blogg :)  Men ja, här kommer lite bilder från dagen :)



Hoppas ni har haft en bra dag och helg :) Idag har vi bara göttat oss med en massa dricka och lite chips, vi har bestämmt att vara nyktra ända fram tills Valborg. Och ni har väl inte glömt att vi har party då? Kommer folk från Koppom,Torsby och Lindesberg. Vad vi vet än så länge :) Så vill ni komma så säg till, för sovplats går att fixa :) Vi ska även grilla då vi ska inhandla en riktig grill när vi får pengar :D

Kanske kommer ett till inlägg senare av Emelie, annars får ni sova så gött så hörs vi imorrn..
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0