Det bästa av båda världarna.

Nu är det Jannas tur att ligga och snarka och stöna. Underbart med människor som snarkar tycker jag. Det inger mig lite trygghet faktiskt. Nu har något nytt dykt upp på sidan, nämnligen en ruta till höger där ni kan ställa frågor till mig och Janna. Så var nu trevliga och ställ en massa roliga frågor så får ni svar så fort vi ser er fråga! Vi kommer även att ha frågestunder längre fram när vi fått mer läsare. Jag somnade jätte skönt förut, men hade oturen att vakna igen efter tre timmar, så nu kan jag inte somna om. Är lite smått på städhumör men samtidigt är jag jätte trött i kroppen. Jobbig kombination. Har iallafall bestämt mig för att städa senare idag, oavsett hur jag mår. Vi behöver få lite ordning här hemma. Ska ju såklart ta lite kort till er läsare också! Ska försöka mig på att lägga in en statistik mätare sen också, om jag orkar pilla med det. Man lär sig allt mer ju mer man pillar med saker och ting. Jag är verkligen glad över att ha startat denna bloggen, den får mig glad och jag har ett enormt sug efter att skriva!

Nu ska jag ut och ta mig en cigg, sen ska jag försöka somna om. Kan jag inte de så ska jag kika på en film. Vi hörs imorgon mina vänner!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0