Dirty Diana.

Nu har jag fixat i ordning mig inför mötet! Känner mig inte alls pigg just nu, men får hoppas det går bra ändå. Idag hade jag tänkt slå igång min stationära dator och föra över lite bilder samt anteckningar till min bärbara dator. Behöver alla anteckningar för att kunna fortsätta skriva på min bok. Hör och häpna, men jag har massor i huvudet nu som jag vill få nedskrivet, så jag behöver alla ord på ett och samma ställe för att kunna få någon ordning på det. Hade tänkt skriva klart ett utav kapitlena helt och sedan låta några läsa den för att bedömma om det är bra eller dåligt skrivet. Jag vill gärna ha synpunkter på hur andra uppfattar min skrivning. Ni andra får vänta med spänning tills hela boken är klar! Förhoppningsvis så är den det i slutet av året. Jag är själv förväntansfull över den, och hoppas den blir så som jag vill ha det. Jag är inte den bästa på att skriva, men ska iallafall göra ett försök. Och för er som undrar så är det en självbiograf jag skriver på. Jag har bestämt mig för hur den ska sluta, men är inte säker på hur början ska bli. Hoppas att ni alla får en toppen dag! Lägger upp ett klipp med en utav mina absoluta favoriter, Michael Jackson! Lyssna och njut!

/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0