Diskning

Ja, nu ligger jag här framför datorn medans Emelie, hon diskar :) Vi har gjort upp att om hon diska så gör jag maten, så det blir kyckling bitar och pommes :D Mums! Ska bli riktigt gött och jag tror att Emelie också kommer gilla det:) Igår tvättade vi, visst ä vi duktiga. Så imorgon.... Jadu, vad händer då? Då blir det nog att städa i think. Det behövs här, så fort Emelie har fått sina pengar så ska vi hämta soffan som står hos hennes pappa. Ska bli riktigt gött att komma upp från golvet, blir enklare att hålla ordning här med :D haha, det finns en sak jag kan ta upp här.. Det är ju Valborg snart och då tänkte vi ha PARTY, vi får besök från Koppom och Torsby och sov platser går ju att fixa. För då har vi hämtat den nya soffan och Emelie har fått sin nya säng. Och då har vi sov platser på soffan,madrass och Emelies gamla säng :) Visst låter det som en bra plan? Och om det inte regnar kanske vi kan grilla, vilka vet kanske redan nu att dom vill? Mer info kommer ju såklart upp senare, och om du åker längre kan jag hjälpa dig/er med buss tider och sånt :) Mjaa, juste. Jag vill ha tips på typ videotjänster och sånt som man kan lägga upp film på och sen slänga in här :) Eftersom vår uppkoppling krånglar så kan vi inte lägga upp filmer där och på videofy.me måste man ha annonsörer och sånt :O Är tacksam för tips^^ Nu ska jag gå och se hur det går för Emelie :)
Vad har NI gjort för något kul idag?

//JaNnA'

Kommentarer
Postat av: Anna - Foto, design m.m ♥

videofyme.se är ju inget du måste fixa annonsörer själv på, utan du laddar upp ett klipp och lägger upp det på bloggen. bara det att ett annonsklipp kan hanmna före innan bideon spelas upp när man ska kolla :)

2010-04-07 @ 22:13:28
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0