Duktiga tjejer!

Idag har jag verkligen varit duktig! Har nu storstädat badrum, hall och kök. Ska alldeles strax ta sovrummet också. Var tvungen att ta en liten paus, fick yrsel och var på väg att ramla omkull. Janna ska vara duktig och städa vardagsrummet sen. Just nu är hon iväg och möter Maddis. Dom ska handla lite inför grillningen senare. Årets första grillning och även invigning av vår lilla uteplats. Ska bli otroligt gott och mysigt! Har fortfarande inte kunnat sova en blund, så jag lär ju vara bra trött om några timmar. Har kikat på halva filmen Avatar, och jag måste säga att personen som ligger bakom filmen har fantastisk fantasi! Vilka vackra färger filmen har! Ska se andra halva någon annan gång då jag har tid över. Denna dagen blir nog ganska hektisk. Efter städningen av sovrummet ska jag diska, sen ska det grillas och sen ska det återigen diskas. Underbart verkligen. Men så är det att vara hemmafruga, och jasg trivs faktiskt som det, fast ibland är det ganska jobbigt när det är mycket att göra, som idag. Har nyss gett katterna mat och dom blev överlyckliga. Våra små tjockisar är verkligen helt tokiga i mat! Lucifers favorit käk är ju cheezballz, han blir helt tokig av att bara se påsen. Han är bra roliga han. Sunniva är kräsen av sig. Tamlin är en duktig kille som äter det mesta inom matväg. Vilka duktiga små pälsbollar vi har! Nu blir det fortsatt städning.

/ Em

Så jäkla bra "städ-låt"! Spela den på hög volym och go crazy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0