En trevlig söndag.

Det har varit en väldigt trevlig dag. Vi har varit duktiga här och städat lite. Janna städade vardagsrummet och jag skurade golven. Vi åt tortellini till middag, gott! Har inte gjort så mycket mer än bara tagit det lugnt. Jag har haft huvudvärk och mått illa större delen av dagen dessvärre. Senare på kvällen kom min kära Linus hit och jag bakade kladdkakemuffins. Dom smakade ljuvligt! Känner mig riktigt som en hemmafruga nu när jag äntligen har en spis! Imorgon tänkte jag skura hela spisen, den har blivit rätt skitig. Vi håller på att planera för fullt inför valborg! Känner på mig att det lär bli en riktigt rolig fest! Vi är redan nu cirka 12 st! I natt är det dags för spökprogramsmaraton igen, lovely! Vi tittar ju på det varje söndag. Ni borde också se på det, går på kanal 4+. Nu ska jag smöra några knäckebröd och göra i ordning en varma koppen! Hoppas ni alla haft en bra dag.

/ Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0