Flum i natten.

Både jag och Janna är vakna nu. Vi är ganska flumma just nu och pratar om skit och ingenting. Vi börjar nog bli lite smått övertröttade. Men det är kul att prata gamla minnen. Janna är rolig när hon är övertröttad, hon tjatar om en massa knasiga saker, men jag älskar henne för det! Natten har vi spenderat framför våra datorer. Janna har kollat på film och jag har skrivit på min bok. Visst är vi sällskapliga mot varandra? Jag slår vad om att Janna snart kommer att somna. Jag ligger i min säng tillsammans med keliga Tamlin och Janna har de andra två kräken i sin säng. Våra katter kan vara väldigt gulliga ibland. Ska försöka någon dag och ta lite kort på dom, men som ni vet så är inte katter det enklaste att få kort på. Fast vår Lucifer är ju ganska uppmärksamhetskåt så han ställer säkert upp som fotomodell. Jag kommer nog inte kunna sova i natt heller så får väl tillbringa den med att kolla på film eller simpsons. Tänkte slänga upp två videor från min 20-årsfest! Hoppas ni sover så gott i natt!

/ Em

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0