Förmiddag.

Mötet gick bra! Nu ska jag vara hemma på heltid. Janna och katterna sover fortfarande, men ska snart väcka henne. Vi behöver storstäda lägenheten, plus att vi ska ta lite kort och så. Dock säger jag redan nu att lägenheten ser rätt trist ut eftersom vi inte fått hit alla möbler ännu. Jag ska även förbereda maten snart, börjar redan nu bli hungrig, men får vänta tills efter vi städat. Försöker just nu samla lite kraft och energi så jag orkar göra allt det jag ska. Sen måste jag säga att det är skit kul att se att så många tagit sig tid att kika in här. Det glädjer mig att se att det finns lite intresse iallafall. Janna lär få en chock sen när hon ser hur mycket jag skrivit under natten. Men så kan det gå när man är rastlös. Har ni några bra filmer att rekommendera? Skulle vara kul att se på lite bra filmer senare idag. Just det ja, måste ju hämta VHS:en hos mamma så vi kan kika på lite Disney filmer. Har ni någon favorit film? Finns ju oerhört många bra filmer, men även många usla. Tänkte tipsa om några sevärda filmer lite senare idag. Något som kanske kan vara kul att ta del av? Kommer bli två listor då, en av mig och en av Janna. Nu ska jag vila några minuter innan det är dags att ta tag i dagens göra! Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0