Fredag.

Uppdateringen ska bli bättre, ett löfte från oss båda! Idag har jag varit iväg med Maddis och vår far på middag. Var väldigt trevligt. Sen efter det så bar det av en sväng ut till familjen för att fira Sandra som fyllde år i onsdags. Käkade glass med banan och äpple, mums! Sen så åkte jag hem. Har diskat och städat undan lite. Varit rastlös som fan hela kvällen. Myror i benen! Idag har det blivit en slappardag, det behövdes! Imorgon ska vi ut på krogen för att fira Sandra, kommer bli roligt! Dock är vi fattiga, så det blir ingen dunderfylla, men fulla ska vi lyckas bli ändå! Jag har en del bilder och videor i mobilen som jag ska ta och lägga upp om någon dag. Det kommer ni att gilla! Så vad har ni för planer inför helgen? Nu ska jag strax försöka sova lite så man orkar med morgondagen. Sov så gott!

/ Em

Kommentarer
Postat av: Elin

Ska supa imorn och sen dra ner på tivolit som är i stan :D Virlvelvinden på fyllan är bäst!! :D

2010-04-24 @ 00:28:08
URL: http://toadykare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0