God morgon Sverige.

Nu börjar det ljusna ute. Självklart har jag inte kunnat somna om så jag gjorde mig en kopp te istället. Så just nu sitter jag och njuter av bra musik och en kopp te. Janna sussar fortfarande sött i sin säng. Katterna bråkar i vardagsrummet, hoppas dom kan lära sig komma överrens någon gång. Tamlin har varit lika kelig som alltid under natten. Har aldrig mött en keligare katt än honom. Han buttar med huvudet och skriker efter uppmärksamhet. Och ja, jag är alldeles förälskad i den katten! Dock är det inte så himla skönt alltid att bli väckt av honom när han vill kela, fast han är så söt att man inte kan bli arg på honom. Är verkligen glad över att vi hämtade hem honom! Sunniva och Tamlin kommer bra överrens, men Lucifer gillar inte honom ännu. Han försöker visa sig lite macho, dock är han inte det men. Det går mycket bättre nu än vad det gjorde ifrån allra första början iallafall. Skulle inte kunna tänka mig att leva ett liv utan djur. Finns inget härligare än att stryka fingarna över deras mjuka pälsar och krama om dom när man mår dåligt. Jag har tur att ha en kombo som också älskar djur!

Försöker att piggna till lite, men känner mig så hängig i kroppen. Ska orka iväg på möte sen och orka med dagens alla måsten. Det krävs mycket energi att vara hemmafruga! Ska försöka flirta lite med mammas gubbe sen och se om han kan vara snäll och köpa lite glass till min stackars hals. Ska försöka ta mig iväg och köpa lite mjölk också, har planer på att göra pannkakor, tortellini och stuvade makaroner i helgen. Jag älskar verkligen att laga mat!

Hur har ni sovit i natt?


/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0