Goddag!

Jaa, Emelie har inte kommit upp ur sängen än. Hon säger hela tiden "5 min till" :P Hon är lite som en evighets maskin, hon säger så jämt x) Men men, vad ska man göra åt det? Jag har då ingen aning :P haha, men ja. Inatt blev det inte många timmars sömn, låg bara och vred mig hela tiden och tänkte. Kommer dock inte ihåg just nu vad jag tänkte på, men något var det. Och den lilla stunden jag sov drömde jag om vår gamla lägenhet, 1:an på Lidköpingsvägen. Vi hade värsta möblerna och massa katter och så skulle vi på fest, haha xD Går nog inte riktigt beskriva här vad jag drömde för det är så invecklat enligt mig, tänkte slänga upp en film från sommaren som var. Det är en film från när vi fest i Lidköping hos Linda, gud vad jag längtar efter sommaren. :) Anyway, det är Pierre och Tjit Tjat på filmen. Dom är att bra härliga kan jag säga er :D Haha.



//JaNnA'

Kommentarer
Postat av: Linda

Dricka öl med sugrör.. haha.. jaja, ska väll inte säga nått.. drack vin med sugrör i fredags :P

2010-04-11 @ 17:07:08
URL: http://imheretostay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0