Godmorgon.

Egentligen är det goddag, men skit samma^^ Jag (Janna) har nyligen kommit ur duschen och är på värsta bra humöret så det skriker om det, trots min få timmars sömna så är jag på party humör! Inatt när jag låg i sängen så tänkte jag hela tiden "Om jag inte somnar snart så kommer jag inte orka festa" Men det har vi nog ändrat på :P haha. Just nu dricker jag kolsyrat vatten med smak av jordgubb/lime, så jävla gött är det :D Så vad ska sötnosarna göra idag då?^^ Alltså ni som läser ;) Hehe, har ni något tips på vad man kan äta men ändå bli full? För om jag äter så har jag väldigt svårt att bli påverkad, spec om jag bara ska dricka en sort och vi ska dricka öl idag. Hmm, detta kommer ju gå bra. Men får iaf komma ut, vi ska ju fira Sandra idag för hon fyllde 19 under veckan. Sandra är alltås Emelies mammas killes dotter (och hu invecklat lät inte det? xD) Anyway, nu ska jag försöka få upp Emelie för hela dagen ska hon inte få sova.. ÅÅÅHNEJ, sen ska hon få ringa till Micke som vi ska få möbler av. Har väntat i 2 veckor nu på soffan, ska kolla runt lite på blocket med om vi finner ngn soffa där. Vi behöver mer än en 3-sits soffa. Vi skulle behöva typ två till, skulle se så mycket bättre ut i ett så stort tvrum vi har. Men nu ska jag kolla lite kläder med^^ Men skriver senare :)

PUSS PÅ ER! :*

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0