Hejsan hoppsan!

Nu kommer uppdateringen att rulla på igen! Har ni saknat oss? Min helg har varit så jävla bra! Har varit hos pojkvännen och sen blev det en sväng på krogen med honom, Anton och Maddis! Fler såna helger får det absolut bli! Idag har jag och Maddis varit ute och promenerat i elljusspåret här i byn. Vad duktig man kan vara! Johanna drog då iväg och handlade lite. Hurra, eftersom jag fick pengar i natt! Hon passade även på att hämta ut två paket som vi fått. Massa roliga saker var det! Har även varit duktig och betalat in de viktigaste räkningarna, så nu slipper man oroa sig för det. Ligger fortfarande back på några räkningar ännu, men jag kommer ikapp under sommaran! Idag så ska Maddis sussa här hos oss, alltid lika trevligt. Just nu väntar vi på de hemmagjorda pizzorna som står i ugnen, ska bli så gott! Efter det ska vi gotta oss med lite godis och dricka. Med andra ord blir detta en väldigt bra dag! Har ni haft en bra helg? Får iallafall önska er en kanon vecka! Kommer att slänga in något mer inlägg senare under dagen. Glöm inte bort oss bara!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0