Hemgjord pizza,cola och godis.

Nu har vi åte hemgjord pizza och det var guld i munnen :D Var så himlans gött kan jag säga er, nu sitter vi och skrattar och dåliga grupper med roliga namn. Kan ju säga att vi asgarvar, så jävla roliga namn som finns. Nu har man ont i magen av skrattet, men man säger ju att ett gött skratt för länger livet :D Då kommer vi ju leva för evigt, ni kommer aldrig bli av med oss. Och jag vet att ni gillar det ;) Hoppas ni har haft en bra dag i solen, själv har man spelat lite spel och gjort mat på skolan. Var så jävla gött^^ Fläskfilé,ris och kantarell sås. MUMS! Sen har jag varit ute i solen så nu är jag skit varm om kinderna. Inte alls för härligt kan jag säga er, men jaa. Tänkte bara skriva lite snabbt så ni vet att jag också lever^^

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0