Hit me with your best shot.

Jag har nyss kommit hem. Sov hos min sötnos i natt och det var jätte mysigt. Tur att jag har en sån förstående kombo som inte blir sur ifall man åker iväg en sväng. Har varit och handlat lite, samt fått lite saker av min mor, tusen tack! Mamma är bäst! Sitter just nu och kollar igenom lite sidor på nätet innan jag lägger mig och vilar en stund. Idag ska det lagas potatisgratäng och något gott till. Har lite förslag på vad vi ska göra för gott. Så idag tänkte jag laga maten och överraska Janna. Just nu är hon på väg hem från skolan, så ska passa på att krama om henne sen när hon kommit hem. Ni anar inte hur glad jag är över att bo tillsammans med henne! Bättre kombo går inte att hitta! Är oerhört glad över att hon tog modet och flyttade hit. Hon är som en syster för mig, jag gör allt för henne. Jag är lyckligt lottad över att ha den fantastiska människan i mitt liv! Dock tror jag att jag börjar bli sjuk, min hals gör ont och jag är kallsvettig. Har absolut ingen lust alls att sjukna in, det har jag inte tid med! Så ska käka massa vitlök och hoppas på att friskna till snart. Efter jag vilat ska jag sätta Janna på städning av vardagsrummet, själv ska jag städa badrummet. Har äntligen fått en hemtelefon som funkar, men dock fattas det batterier just nu, men mamma skulle kolla med sin gubbe om han kunde vara snäll och fixa det åt oss. Skulle vara skönt att kunna ringa igen och kunna bli nådd! Så förhoppningsvis så är vår hemtelefon igång igen senare idag. Nu är det dags för att vila! Skriver senare sen igen!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0