Jannas låt-tips.

Är ensam nu, Emelie har åkt med till Linus ;) Hehe, hörde nyss en bra låt på MTV. Den var riktigt bra faktiskt, så slänger upp den här^^ Lite party låt över den? Hmm, det skulle nog gå och partaja till den. Men anyway, hur har ni haft det ikväll? Har ni varit ute och partajat eller har ni som oss bara tagit det lugnt?



Btw, visste ni att vi har faktiskt en mejl? Mejlen är [email protected] ;) Kollas regel bundet, om du du inte vill fråga i frågerutan eller i kommentar fältet om något så finns mejlen. Jag fixar Fb gruppen imorrn ;) Så håll utkik!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Laura

För mig har det inte blivit något partande ikväll inte.

Men imorgon så har jag & min sambo inflyttningsfest! :D

2010-04-10 @ 00:46:02
URL: http://tossavanien.blogg.se/
Postat av: Laura

Sv; Jadå, det blir nog en lyckad fest :) Vi blir dock bara 8 st, men det är inte mängden som räknas, utan att man har kul :D

2010-04-10 @ 01:16:02
URL: http://tossavanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0