Kladdkakemuffins.

Visst har Janna varit gullig när hon filmat mig när jag slumrat till? Alltid kul med busiga kombosar! Men hämnden är ljuv! Jag ska allt ge igen på henne! Hon håller på för fullt med sin "Janna dissar" grej nu och verkar väldigt glad över att göra detta. Som kontrast så tänkte jag göra en kategori som kommer att heta "Em hissar". Kan det vara en kul sak? Vi har alldeles för mycket fritid, så det kan vara något roligt som vi kan göra. Jag tänkte fixa min hissar-grej imorgon när jag känner mig lite piggare! Jag har nyss fixat i ordning kladdkakemuffins, i brist på annat. Blev så himla sugen på att baka, så jag tog dom sista ingredienserna och slänge ihop en smet. Snart är det dags att provsmaka dom! Dom ser ganska smaskiga ut iallafall! Imorgon ska jag ta mig upp ganska tidigt och trippa iväg till badhuset för att kolla upp alla priser och så. Är det inte för dyrt så ska jag börja på gymmet där så fort jag fått pengar! Så himla skönt att börja röra på sig igen. Fick nog lite blodad tand när jag låg inne. Men tur iallafall att det är en nyttig och vettig sak! Nu ska jag kika lite på tv och fortsätta skriva på boken. Har ni haft en bra dag annars?

Kommentarer
Postat av: Maddis

Spara muffins till mej! :(

2010-04-13 @ 21:41:44
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0