Maddis på besök.

Här har vi nyss käkat mat. Har Maddis på besök så har bjudit henne på sin efterlängtade tortellini. Det gillades av henne! Nu sitter vi och tar det lugnt och låter maten smälta. Mamma var gullig och kom hit med utemöbler förut, så nu är det fixat! Jag blev så jävla glad förut när jag öppnade ett brev från skattemyndigheten och det visade sig att jag ska få tillbaka lite pengar på skatten! Snacka om att det är behövligt! Så mamma ska komma under veckan och hjälpa mig fylla i papprena. Fy fan vilken tur man kan ha ibland! Inte för att det var mycket pengar det handlar om, men varje öre extra är guld värt! Jag ska ut och skura av utemöblerna sen när jag vilat upp mig lite. Har diskat idag iallafall. Ska ta mig en lång skön dusch inom någon timme, ska bli underbart! Håll utkik efter lite roliga klipp som kommer senare idag! Har ni haft en bra dag annars?

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0