Matlagning mitt i natten.

Muffisen blev faktiskt goda! Knapriga på utsidan och kletiga på insidan. Jag kan vara duktig på att baka ibland! Kvällen har varit lugn, vi har kikat på tv och suttit framför varsin dator, ovanligt va? Jag skriver som en jäkla galning på boken, har blivit helt besatt av att skriva och det är svårt att sluta när jag väl har börjat. Nu är det natt och det är snart dags att sova, iallafall för min del. 1 timmes sömn på två dygn är inte speciellt bra, så jag behöver få mig ett par timmars sömn åtminstone. Men vi får se hur det går med det. Jag ska strax lägga mig till rätta och kika på en film tills jag somnar. Janna vet jag inte när hon hade tänkt att lägga sig. Förhoppningsvis så ska jag in till stan imorgon och uträtta mina ärenden, hoppas det iallafall men beror på vad mamma är på för humör. Ska bli så jävla skönt att köpa sig ett fritidskort snart. Slippa sitta fast. Och innan året är slut ska jag ha tagit mitt körkort, visst låter det toppen? Både jag och Janna var hungriga nyss så vi ställde oss framför spisen och kokade ihop det vi kunde hitta. Min mat lyckades fan bli skit god! Fast det hade jag inte alls trott. Janna lagade kyckling med pommes frites, jag gjorde något hopkok med kycklingkebab, ägg, ris och champinjoner tillsammans med sweet chili och kryddor. Mums blev båda våras rätter! Ibland kan kreativiteten faktiskt leda till något bra! Hoppas ni sover gott i natt vänner!

/ Em

Måltiderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0