Mys i natten.

Natten har varit väldigt rolig. Jag och Maddis har suttit vid msn med Mattis och Emma. Vi fjantade oss till max och var allmänt galna! Men ack vad trevligt sånt är ibland! Dessutom så fick jag världens mysigaste samtal nu under natten från världens mysigaste kille! Imorgon åker jag till honom och stannar hela helgen, kommer bli hur underbart som helst! Har varit väldigt skönt att ha Maddis här i två dagar och umgås med henne. Inte alltför ofta man gör det längre tyvärr, men det ska vi ändra på tycker jag! Jag, Maddis och Emma bestämde oss för att ha en MJ-kväll den 25 juni, det är även årsdagen för hans död. Vi är ju alla tre tokiga i honom, så det kommer bli trevligt! En kväll med bara hans låtar, och så ska vi även kika på This is it! Ser fram emot den kvällen faktiskt! Imorgon är det dags att tvätta igen och denna gången är båda tvättmaskinerna igång. Sist så var den ena trasig. Kommer att gå mycket fortare då. Sen så ska jag på möte och Janna ska fylla i lite papper. Det blir även städning inför de kommande möblerna. Jag ska skura hela vardagsrummet och se till att allt är i sin ordning. Ska lägga upp en bild på hur mysigt vi tjejer kommer att sova i natt. Mellan våra min och Jannas så har vi lagt en madrass. Så nu kan man typ säga att vi kommer att sova bredvid varandra. Mysigt som bara den! Nu ska jag lyssna lite till på musiken, sen ska jag krypa ner under filten och drömma mig bort till morgondagen, eller rättare sagt senare idag. Hoppas ni sover så gott!

/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0