Nattbesök och flumma människor.

Nu under natten så har min sötnos varit här på besök. Helt fantastiskt att få kyssa honom igen efter ett par dagar! Kär och galen, det är jag det! I natt så ska Maddis sova över, mysigt! Imorgon så kommer Niklas hit på besök en sväng och sen ska vi tjejer ha myskväll. Dippa grönsaker och champinjoner. Mums! Ser verkligen fram emot det. Vi ska även hämta Maddis ena dator imorgon, hon gillar inte att sitta vid min stationära, haha. Ska göra en bättre hissning imorgon hade jag tänkt, idag så gjorde jag bara en snabb! Men jag ska lägga ner mer tid på det nästa gång. Kul att ni får ta del av saker jag gillar och tycker är positiva! Vad tycker ni annars om bloggen? Något som borde förändras, något som är bra? Vi vill ju att ni läsare ska gilla den. Fast det gör vi iallafall, vi är nästan helt besatta i den och lägger ner flera timmar om dagen på den. Men vi anser det vara värt det. Ska se till att spela in mer roliga videor iallafall, för det verkar ni gilla! Jag ska sluta vara så blyg så ska jag se till att göra en videobloggning också. Inte riktigt min grej egentligen, men det är en kul sak att göra! Vi var varit som galna här skrattat och varit flumma. Vi brukar vara det när vi kommer ihop oss. Men det är skönt att bara släppa loss ibland. Ska försöka få Maddis att gästblogga också, så får ni ta del av några av hennes ord. Annars hittar ni hennes egna blogg här. Nu ska jag strax lägga mig och sova, mår illa och har huvudvärk, visst är det underbart att leva ibland? Snart är det dags för valborg och som det ser ut nu så kommer det komma massor med roliga människor. Lär bli den bästa festen på länge!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0