Nattbravader.

Janna ligger och snarkar. Jag kan inte somna, så jag ligger och tittar på klipp på Disney filmer. Jag är helt galen i Disneys filmer! Vilka vackra filmer det finns, blir alldeles nostalgisk av alla sånger ifrån filmerna. Detta blir nog också en lång natt där jag inte kan somna, så får passa på att njuta av alla fina låtar istället. Ska iväg till min mor inom kort och hämta en VHS, så jag kan kolla på alla Disney filmer vi har på VHS. Ja, jag vet att jag lever i dåtiden, men jag anser VHS vara charmigt plus att jag fått tag på massa billiga VHS, så man får ju såklart passa på! Här under kommer en av mina favorit låtar ifrån Disney. Vilken är din favorit film och låt ifrån Disney?

/Em


Kommentarer
Postat av: Maddis

Svårt o säga EN favorit film från Disney!

Jag gillar låten Färger i en vind från Pochahontas. Men kan inte specifikt säga EN favorit!

2010-04-07 @ 15:46:40
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0