Ni har väl inte glömt?

Ni har väl inte glömt att vi har en frågeruta uppe i hörent som ni kan ställa oss frågor på? Vad som helst och vi svarar så fort vi ser det, och ni har väl ändå inte glömt att vi har gruppen på facebook med? Tenngatan.blogg.se vi har även en mejl ni kan skriva till om ni vill^^ [email protected]. Vi har även privata bloggar, Emelie har en och jag har en. Dock skriver jag inte så mycket där, skriver mest för att få ur mig lite känslor och sån skit. Det är sånt som jag inte skriver här, här ska det BARA vara posetiva saker. Saker man blir glad av och sånt :) Och det är många som säger att dom blir glada av våran blogg och det driver oss bara framåt att bara vilja skriva mer :) Ni som har bloggar kan ju gärna länka oss så kan vi länka er? ^^ Mer besökare skadar ingen, eller hur? ^^ Jaa, men haha. Vi sitter här,jag,Maddis och Emelie framför en varsinn dator håller på med det vi gillar. Vi tjötar och skrattar medans Emelie bara skakar i huvudet åt oss^^ Haha, men man måste leva livet jue. nej men nu ska jag klunka lite mer energydricka och försöka piggna till, annars får det faktiskt bli sängläge snart. ^^

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0