Nu börjar det ljusna ute.

Katterna har levt fan under natten igen. Var nog ganska tur att vi inte städade idag, för vi hade fått städa senare sen oavsett. Dom har sprungit som två galningar över hela lägenheten, alltså Lucifer och Sunniva. Skönt för dom att dom har ordentlig yta att springa på nu iallafall. Tamlin är som vanligt lugn och sansad. Även om jag kan bli tokig på dom så älskar jag mina små yrväder! Dagen har gått snabbt, har i och för sig enbart legat och skrivit på min bok hela dagen. Janna var duktig och åkte och handlade förut iallafall. Jag ska vara duktig senare idag hade jag tänkt mig. Nu är natten förbi igen och jag har som vanligt inte kunnat somna. Janna somnade ganska nyss så nu ligger hon och snarkar. Vi låg och diskuterade lite förut om vilken mat vi ska laga senare idag och det kommer bli spännande! Ska försöka på oss att laga något thailändskt, får hoppas att vi lyckas och att det blir gott! Hoppas vi får svar nu i veckan om funktionärsjobben på festivalerna, håll tummarna för oss att vi får dom! Nu ska jag lägga mig och kika på lite film. Ni får ha en underbar morgon och god fortsättning på dagen!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0