Ölkokta räkor och en massa tjöt.

Idag har jag och Emelie varit och stor handlat i Lidköping så nu har vi massa mat i frysen och kylskåpet :) Lovelii! Köpte även in lite korv så vi har till Valborg för folk som inte har köpt med sig ngt, visst är vi snälla som bjuder på korv? :D Hehe, sen när vi kom hem så slappa vi en stund men till slut stod Emelie inte ut längre så hon fixa räkorna och det. Så jävla gött :D Sist jag åt räkor var efter jag hade varit i Arvika första gången sen jag flytta till Götene, och det är ett bra tag sen. Nu sitter vi med en varsinn dator i knäet och bara slöar och kollar på tv, idag blir det en tidig kväll kan jag säga er. Det blir det nog för Emelie med :P haha, inte lätt att ha svårigheter med att sova. Eller hur? Men ja, skriver nog senare igen ;P

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0