Räkor och cola.

Vad har Em och Janna gjort idag? Jo, det kan jag svara på. Vi har sovit, med tanken på att vi inte fick någon sömn inatt så sov vi på dagen. Sen gick jag upp (Janna) för att kolla posten då hade jag fått från posten att jag skulle hämta ett paket. Så drog till Ica för att hämta paketet och i paketet låg min efterlängtade hudkräm och mobil, nu ska min gamla mobil upp på tradera så jag blir av med den. Haha, jaa. Sen gick jag in för att handla lite, gör Emelie glad :) Köpte räkor och cola, hon vart överlycklig när hon såg att det fanns räkor i kylskåpet :) Hon skrek till typ! Älskar att göra henne glad, köpte även lite chips och dip som jag ska ta och plocka fram snart :) Mumsigt jue, ibland måste man lyxa till det i vardagen. Håller ni med mig? :) Just nu ligger jag och längtar som fan till Valborg, det kommer bli så underbart kul :D Men nu blire att kolla på tv^^

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0