Roliga minnen!

Tänkte lägga upp två videor ifrån två jävligt roliga minnen jag har! Det ena är från en tid då jag umgicks mycket med David, Pierre och Roland. Dom var helt galna! "DAUDA MED KNIFEN" och "KONIICHIIWA" var något jag fick höra var eviga dag, men jag tyckte det var lika roligt att höra varenda gång. Den andra är ifrån Länsrundan 2008. Vi började dricka redan vid 9-10 på morgonen och jag var full redan vid 14-tiden. Vad länsrundan innebär är att man cruisar med jänkarbilar i olika städer och åker ett strög. Det avslutades sen med att åka till Folkets Park i Skara. Jag hade så fruktansvärt roligt den dagen! Många, många skratt och bra musik, kan man önska sig mer? Dessutom så åkte jag iväg med fantastiska människor och med dom kan man inte ha tråkigt! Vi höll igång en hel dag och jag har ingen aning om hur många öl jag drack, men jag kan ju lova att det var en hel del! Videon jag ska lägga upp är när vi åker mellan Lidköping och Vara. Vi hade hämtat upp Pierre i Lidköping och skulle sen iväg till Varas motorgård. På vägen dit så höll jag på att skratta ihjäl mig, mest för att Pierre är en jävla toker ibland! Se och njut!

/ Em



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0