Seg torsdag.

Det blev inte den maten jag hade planerat idag, hade ingen ugnsfastform hemma tyvärr. Så mamma skulle komma med det imorgon, så jag ska laga i ordning det imorgon istället! Tyvärr funkade inte hemtelefonen heller med batterierna i, skit sak! Så kära mamma skulle kika efter om dom hade någon annan telefon att låna ut. Dessutom har jag oturen att börja få feber också. Det suger. Har inte tid att bli sjuk nu. Hoppas det går över snarast! Skulle ju vara duktig och städa idag, men drabbades av yrsel så var tvungen att lägga mig ner. Så inget blev gjort. Får försöka med nya tag imorgon istället. Hade kunnat gjort mycket för lite glass nu, men pengarna är slut och dom kommer in igen om 11 dagar. Jävla hals som ska göra ont! Hade även tänkt ta lite kort på lägenheten efter städningen, men det får vänta. Har fått lite förfrågningar på kort på lägenheten, så det ska bli kul att fota lite och lägga upp. Perfekt kommer det bli när vi får våra möbler som vi väntar på. Pratade med mamma idag och troligtvis åker vi den 19-20:e och hämtar hörnsoffan och kanske ett bord. Ska även passa på att slänga soffan vi har här hemma nu, den är trasig och har gjort sitt. Förhoppningsvis så får vi även hem lite köks och utemöbler snart också. Vore skönt att få lite ordning.

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0