Sitta ute.

Just nu sitter jag ute i solen och bara njuter, så jävla skönt kan jag säga er^^ Om en stund kommer Elin och Jaffa och jag har inte fått upp Emelie än. Hon sitter upp och sover just nu, ser lite roligt ut faktiskt men jag orkar inte ta kort på det :P Låter det va för den här gången^^ När Elin och Jaffa kommer så ska vi röka vattenpipa, tänkte att vi skulle sitta på gräset eller ngt ^^ Jag sitter och kikar på vad grannarna gör , den ena ska nog iväg med skräp och den andra håller på att städa i think, vet inte riktigt xD Jag sitter fortfarande och taggar och funderar på vad jag ska göra för mat, funderar på att fixa pyttipanna. Var ett tag sen jag käka det så :P Haha, det är bra att vi har saker som inte den andra äter. T.ex. jag är inte så glad i lax och fisk (förutom fiskpinnar) men det är Emelie så det får hon för sig själv :P Emelie är inte glad i pyttipanna men det är jag ^^ Så då får jag det för mig själv, riktigt bra faktiskt :P Juste, ska springa in och hämta Emelies dator tänkte jag och slänga upp klippet med Sunniva när hon rullar runt. Ser lite smått roligt ut kan jag säga er, Emelie asgarva åt det. Men ja, nu får det bli mat. Hörs om en stund..

//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0