Snarkningar och stöningar.

Emelie ligger och snarkar och stönar som ini helvete just nu, väntar på att hon ska lugna ner sig så jag också kan sova. Men det kommer nog ta en liten stund, vad har ni gullpluttar gjort idag då? :) Jag har suttit och funderat lite, på lite saker gällande bloggen. Det är ju inte alla som har bloglovin och inte vill skaffa så tänkte att om det är många som vill så kan vi ju skaffa en facebook där alla bilder hamnar och även där står det så fort bloggen är uppdaterad.. Låter det som en bra idé eller? Och jag tycker ni kan börja tänka efter på vad ni ska göra på valborg, för här blir det fest. Vi ska även grilla då hade vi tänkt, visst låter det mys? Jsg tycker att alla tänker på det, för sovplats går att fixa :)

Neeh, nu ska jag försöka sova tänkte jag..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0