Sömnlöshet och galna katter.

Nu ligger Janna och snarkar högt. Men för mig är hennes snarkningar en trygghet. Lucifer och Sunniva verkar riva hela stora rummet, så det blir väl till att städa det senare idag, igen. Katter är underbart, men ibland kan man bli tokig på dom! Katterna har varit vakna hela natten och sprungit omkring som galna. Men jag älskar dom ändå! Jag är inte ett dugg trött, mest tankspridd bara. Ska väcka Janna om ungefär 40 min så hon kan skicka ett sms till skolan. Jag tror jag ska dygna idag, ingen idé att lägga sig. Vad har veckan för något att erbjuda? Janna har ju sin skola, jag ska stanna hemma och vara hemmafruga. Städa, plocka, laga mat, diska och allt som hör till. På fredag så är det dags för möte för min del. Så veckan kommer bli lugn, likaså helgen. Känns ganska trist att vara nykter fram tills valborg, men samtidigt väldigt skönt! Måste än en gång påpeka att jag längtar enormt till valborg! Det kommer bli en kanon dag. Jag och Janna har bestämt oss för att då ska vi grilla flintastek, mums! Det ska bli oerhört gott! Var länge sen jag åt det nu. Jag ska baka lite smaskigheter till valborg hade jag tänkt mig, ska bli kul!

/ Em



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0