Tjohej!

Blev en tripp tillbaka till Götene idag, och denna gången blev det buss med Emma. Sov ju hos pojkvännen i natt. Har ganska nyligen käkat middag med Niklas, Janna, Maddis och Emma. Vi gjorde i ordning korv och hamburgare med bröd. Sen blev jag sugen på champinjoner, så gjorde i ordning någon champinjon wook. Mums blev det! Har egentligen inte så mycket att skriva. Imorgon så ska jag och Maddis ut på middag med vår pappa. Vi ska fira Maddis i efterskott. Hon har valt att käka på Roma, där har dom så himla god sallad! Plus att man kan välja vad man själv vill ha i salladen. Efter det ska jag umgås med pojkvännen, eftersom han åker om någon dag till Norge för att börja jobba. Kommer sakna ihjäl mig efter honom! Men men, vi kommer ju att ses på helgerna iallafall. I natt ska jag sova hos honom eller Emma. Blir enklast så eftersom jag ska ut och äta med pappa imorgon. Ska även försöka att utföra lite ärenden när jag ändå är i stan. Ni får ha en fortsatt bra dag!

/ Em

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0