Trötthet och huvudvärk.

Nu är Janna hemma, så jävla gött att komma hem från skolan. Jag är trött som fan och vill bara dra täcket över huvudet och sova, men jag håller mig vaken så jag kan sova inatt ist :) Mycket bättre! Hehe, tänkte lägga upp en liten text jag skrev igår på bussen när jag var påväg till skolan. Hoppas ni gillar den^^

Solen skiner in genom rutan medans jag sitter på bussen, molnen som syns ser man långt bort i horisonten och dom är som små fluffiga varaleser som bara glider fram. Gräset på åkrarna börjar bli grönt och jag ger ifrån mig ett glädje skrik i huvudet/tanken, vill ju inte att folk ska tro att man är galen. I dikena börjar vattnet rinna och man börjar se öl burkarna från förra sommarens bravader. Man kan inget annat än att bli glad när man känner solens värme, man börjar se folk åka inlines ute och alla raggar bilar är ute och glider. Nu har den efterlängtande våren kommit och inom snar framtid är sommren här. Men här sitter jag på en varm buss full med okända människor.



//JaNnA'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0