Längtan efter valborg.

Har inte orkat städa upp efter katternas galna natt ännu, det blir morgondagens projekt! Jag ska gå nu i veckan till badhuset här i byn och kolla upp priser för gymmet. Känner att jag behöver röra på mig och inte bara sitta still hela tiden. Ska även kolla priserna på badet, Janna är sugen på att börja simma. Vädret har ju börjat bli fint också, så ska kolla hur elljusspåret ser ut, om man kanske kan börja promenera där någrs gånger i veckan. Jag är iallafall trött på att enbart sitta hemma hela tiden. Ska även skaffa mig ett fritidskort så jag tar mig någonstans. Just nu sitter jag fast här i byn, och det går mig på nerverna. Vill kunna åka in till Lidköping och träffa människorna där också. Imorgon så får förhoppningsvis mamma tillbaka sin bil och då blir det en sväng till Lidköping för att handla, Janna ska till VUP, jag ska till försäkringskassan och lämna in några papper, samt att jag ska kika på en ny säng. Vi behöver nytt kattsand, är så jävla less på det kattsandet vi har nu och katterna verkar inte heller gilla det. Känns viktigt att dom har bra kattsand som är lätt att rensa och som inte luktar. Det vi har nu är något billigt skit som inte alls är lätt att rensa och luktar alldeles för starkt! När jag får pengar så ska jag kosta på mig ett dyrare kattsand, men ack vad bra det är! Längtar enormt efter den 19-20. Runt dom datumen så ska vi iväg till Göteborg för att hämta hörnsoffan hos min far. Ska bli underbart att komma upp från golvet! På valborg så ska alla möbler vara på plats och det ska vara fixat i lägenheten! Så nu har vi ett mål. Har bestämt mig för att baka brownies till valborg också, kommer bli jätte gott!

Kommentarer
Postat av: Maddis

Jag ska så ha brownies :G

2010-04-13 @ 20:57:11
URL: http://blowmeolivertwist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0