Helgens bravader!

Som ni vet så blev det utgång för oss igår. Hade verkligen jätte skoj! Först var vi hos min söta Linus, drack lite öl och bara tog det lugnt. Efter det så drog vi en sväng till bowlingen. Väl där träffade vi Patrik och Andreas som vi sedan drog med till Motorgårn! Jag dansade för fullt och hade jätte kul på bowlingen! Sen så hämtade Niklas upp oss alla för att åka till Linus och hämta öl innan det bar av till motorgårn. Johanna och Andreas fick åka i bakluckan. På motorgårn så söp vi och hade det allmänt trevligt. På natten så följde jag med Linus hem och Janna fick sig också ett ragg som följde med hem, med andra ord blev kvällen väldigt lyckad! Jag hade iallafall skit kul! Detta får vi göra om tycker jag! Nu blir det en lugn vecka, har en massa ärenden som ska utföras, och så ska vi såklart tagga inför valborg! Här kommer nu en massa bilder ifrån kvällen, lägger snart upp några videor också! Hoppas ni haft en kanon helg!

/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0