Början på något kul.

Jag är supernöjd med designen! Den blev mycket bättre än förväntat. Så tusen tack till kära Anna som la ner tid på detta och fick det så som vi ville. I natt skickade jag och Johanna in ansökningar till funktionärsjobb på Arvikafestivalen, Pier Pressure och Metaltown, så nu får ni hålla tummarna för oss att vi får detta! Vore himla kul att åka runt lite på festivaler i sommar, träffa människor och se bra band. Annars har vi tvättat hela dagen, varit riktigt duktiga! Katterna har börjat komma bättre överrens nu så Tamlin är inte lika utstött. Kan ju tilläggas att vi bor i en stor tvåa tillsammans med tre katter, Lucifer, Tamiln och Sunniva. Nu blir ni säkert nyfikna på varför vi just valt dessa namnen. Sunniva betyder solgåva, Lucifer betyder ljusbringare och Tamlin betyder nattdemon. Dessa tre namnen har jag upptäckt när jag läst Sagan om Isfolket och jag föll för dom direkt. Hoppas ni kommer att gilla våran nya blogg och kommer att följa den.

Välkomna!
/ Em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0