Visste du att...?

Em:
1. Visste du att mitt drömjobb är att antingen jobba som behandlingsassistent, psykolog eller författare?
2. Visste du att jag avskyr skölpaddor pågrund av deras parningsläte?
3. Visste du att jag kan dansa socca, salsa och merengue?
4. Visste du att jag håller på att skriva en bok?
5. Visste du att jag samlade på nyckelknippor när jag var liten?
6. Visste du att jag är beroende av chocklad?
7. Visste du att jag har 12 piercingar?
8. Visste du att jag har bott på över 40 olika adresser?
9. Visste du att jag är allergisk mot gräs, vissa läkemedel, vissa tvättmedel och kondomer?
10. Visste du att jag lider av uruselt minne?

Janna:

1. Visste du att mitt drömjobb är att antingen jobba som fotograf eller kameraman?
2. Visste du att jag avskyr älgar pågrund av att jag blev jagad av en när jag var liten?
3. Visste du att jag har gått på danskurser när jag bodde i Arvika?
4. Visste du att jag en gång tiden bara lyssnade på techno?
5. Visste du att jag en gång i tiden älskade Avril Lavigne?
6. Visste du att jag aldrig har varit med i ett slagsmål?
7. Visste du att jag sluta suga på napp när jag var 12 år?
8. Visste du att jag kan inte ha någon annan mobil än Sony Ericsson?
9. Visste du att jag bara har bott på 3 olika adresser?
10. Visste du att jag är allergisk mot gräs, hö och hästar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0