Arvikafestivalen 2010 here we come!

Idag är dagen här, dagen då Emelie och Janna ska börja jobba på festivalen. Det är första gången för Emelie att jobba på festival, att överhuvudtaget vara på en festival. Hoppas hon tycker det kommer bli kul :) Men det tror jag, jag sitter just nu hos Emanuel. Han rullar ciggaretter och jag ska snart sminka mig och göra iordning mig så jag är klar^^ Varmt som tusan ute, men det är gött^^ Bättre de än att det ska regna :P Fyfan alltså, jag försöker få tag på min pappa och fråga om vi kan få låna en madrass av han. Kanske blir mer här :P Men men, hoppas ni har det bra^^ För nu ska jag ta och göra iordning mig så jag slipper se ut som ett jävla spöke :P

//JaNnA'




Ses vi där? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0